Tuesday, March 10, 2015

Saya Suka Memasak

Satu lagi hobi saya adalah memasak.

Saya suka masak sebab saya suka tengok orang makan makanan yang saya masak. Sampai abih licin agi saya suka.

Fav dish saya of coz lah makanan utara: gulai (org KL panggil kari :)), sambal tumis sotong, udang, ikan, ayam, dan makanan barat.

Saya jugak suka membaking. Tapi sejak pindah umah sewa baru ni, blom ada oven, maka terpaksalah saya melupakan hobi saya yang satu ni...

Tapi takpa nnt bila saya dah beli oven, saya akan upload banyakkkkkk resepi buat kek. hihihi..

Saya jugak akan share resepi2 yang saya masak kat blog ni.

Till  then, jumpa lagi!

I love you!

No comments:

Post a Comment

Exploring the Science Behind Intermittent Fasting: Unlocking the Secrets to a Transformed Physique

Intermittent fasting has gained significant popularity in recent years. But what exactly is intermittent fasting? It is an eating pattern th...