Tuesday, March 10, 2015

Familyku

Masuk tahun ni pada 28 May 2015 nanti akan jadi 13 tahun dah saya kawin. Dah ada 3 anak dah saya ni. Dah tua la jugak kan...

Anak dara saya dah nak masuk 12 thn. Nak amik UPSR thn ni. Anak dara kedua dah darjah 4, dan yang bongsu boboiboy saya dah 7 thn dah...

Semuanya sama sekolah. Senang hantar satu sek ja. Sekolah pagi sama, KAFA petang pun sekali.


My Family My Love!

Anak2 pompuanku memey suka berselfie. Adoila! penuh dah fon saya dgn gambo2 selfie dieorg. Ngan kucing pun bole jadi wefie! hmmmm...

Ini introduction saya about my family. Takdelah happening sgt family saya ni. Biasa2 ja. Tapi ini kan blog saya, maka takpalah kan saya.. hahahha...

Till then. Terima kasih sudi menjengah blog saya.

I love you!


No comments:

Post a Comment

Exploring the Science Behind Intermittent Fasting: Unlocking the Secrets to a Transformed Physique

Intermittent fasting has gained significant popularity in recent years. But what exactly is intermittent fasting? It is an eating pattern th...